Snygga tapeter

Jag och Anton har planer på att tapersera om i köket (när pengar finns). Det finns så mkt snyggt! Tänkte visa lite på vad jag är ute efter. Det mönstett jag har som bakgrund på min blogg är faktskt en tapet som kommer ifrån en kollektion som heter "Miss tapet" och är 50 tals inspirerat(http://www.tapeter-tyger.se/midbec/miss-print/). Jag älskar 50/60 tals inredning med en modern tolkning. Och jag älskar färgstarka detalljer! Jag tror stenhårt på att färger är något som påverkar en psykiskt hela tiden, undermedvetet. Man ska fundera mycket på vilka färger man väljer att omges av hemma. Vad man mår bra av! Som ni ser på inläggen nedan så älskar jag limegrönt och turkost (har mer turkost hemma nu, lite gammal bild). Det är färger som jag tycker är lugna men som ändå tillför en posetiv energi.
Ivf så tänkte jag visa på lite tapetar/mönster som jag gillar:
 
Pyssel, fix & inredning | |
Upp