43 dagar kvar

Längtan efter dig är så obeskrivligt enorm, ständigt i mina tankar.
Här rullar vardagen på som vanligt, alla nära o kära förbereder sig för din ankomst. Så mycket vi pratar om dig, tänker på dig, fixar och planerar.
Och du har själv ingen aning. Du bara snurrar runt i min mage, snuttar på foten och tar in ljud och ljus.
Jag vill se dig. Se vem du är, att du mår bra.
 
Jag längtar efter dig så mkt att det gör ont. Längtar att få ge dig all vår tid och kärlek. Det största vi någonsin har gjort, välkommen till oss!
 
 
Vardag | |
#1 - - Frida :) :

Ska bli så spännande att få träffa honom! Men tänk vad kort tid det är kvar nu förhållande till hur länge du har väntat :)

#2 - - issa - snart mamma för första gången:

förstår att du längtar!=) det är så himla spännande

#3 - - Cecilia :

När du skrev detta hade jag 46 dagar kvar :) Jag känner att det är långt kvar, har nog inte insett hur nära det är nu! Lycka till :)

Upp