Veckans träningsplaner

Måndag- Löpning 20 minuter
Tisdag- Crossfit
Onsdag- Löpning 25 minuter
Torsdag- Vila
Fredag- Crossfit
Lördag-  Löpning
Söndag- Vila
 
Nu har jag tränat regelbundet i 4 veckor ungefär och det känns som att jag börjar komma in i det nu. Utvecklingskurvan går fort uppåt i början och det är kul att se förbättring!
 
På löpningen just nu fokuserar jag på att sakta förlänga tiden jag springer, och därmed längden också. Men hur långt jag springer fokuserar jag inte lika mycket på just nu för jag håller bara på att bygga upp en grund kondition igen.
 
Som alltid varierar jag löpningen med styrka. Jag känner att magmusklerna börjar komma tillbaka, men det är en bit kvar till formen jag hade innan jag blev gravid.
 
 
Igår när jag var ute och sprang var det fantastiskt väder!
 
Vardag | |
#1 - - Mona-Lisa:

Duktigt fia! värsta schemat ju ;)

Svar: Javisst! :D haha
Fia

#2 - - Sandra:

Hej Fia! Du har fått en Award av mig, svara gärna om du har tid =)

Svar: Vad roligt! Tack så mycket, det ska jag göra! :)
Fia

#3 - - jessica:

Fiiiseeen du har fått en award av mig hihi! om du har lust och tid så kan du svara =)

Svar: Haha nu har jag fått två stycken! Jag får göra båda då haha! :D Tack Jessica :)
Fia

Upp