Söndag

 
En av sakerna jag köpte på IKEA idag, tyckte denna va lite fin!
I bakgrunden ser ni två ljusstakar i trä som jag fått från min mormor och målat turkost!
 

 
Anton och pappa har öl-verkstad
 
 
Idag har vi varit på IKEA med Jessica. Kan ha varit den dagen på året då alla bestämde sig för att åka till IKEA. Haha, men vi hade det kul som vanligt. Med mig hem följde bara lite onödigt krimskrams som disktrasor och ljus.
Efter det var vi hos mina föräldrar en stund, pappa och Anton gjorde öl som förhoppningvis duger till julbordet, det återstår att se om 4 veckor då den är färdig!
Väl hemma har jag lagat köttfärssoppa, lekt med Linus, kollat på Solsidan (älskart) och tränat crossfit.
 
Imorgon står öppna förskolan på schemat! Imse vimse spindel, here we come! Sedan ska jag försöka få upp mina tavlor på väggen :)
 
De var lite gott och blandat från mig, nu ska jag sova! Natti!
Vardag | |
#1 - - Frida :) :

Haha men ni är ju mammalediga, ni kan ju åka vilken vardag som helst och så väljer ni söndag ;) haha vad knasiga ni är ;) kul att ni hade kul endå :)

Upp