Lowa och Linus

Här om dagen var vi hos Jessica, Lowa och Patrik. Dem har precis flyttat till en ny lägenhet som är superfin, så det var kul att se den! Extra kul att dem flyttat närmare oss igen, gosisar!
 
 
 
 
För övrigt så har Linus åkt på en riktigt tråkig förkyldning. Jag tror Anton råkat smitta honom.. Han nyser, snorar och hostar stackarn. Svårt att äta och sova med en snorig näsa! Så denna vecka är vi inte ute och far, bara hemma och myser :)
 
Jag sprang 5 km idag också när Anton kom hem! Målet var att springa 5 km på 30 min. Det gick sådär, jag klarade målet men fick stanna 2 gånger. En gång för att försöka andas bort en fruktansvärd håll jag fick (nästa gång ska jag värma upp bättre, verkligen). Andra gången för att ta ur en sten i skon, som visade sig inte vara en sten utan en stor blåsa som jag fick av en fläck barnmat som var på strumpan. Blåsa av en liten fläck liksom?
 
Vardag | |
Upp