Den stora dagen

 
Nu har det gått över två veckor sedan förlossningen var. Helt tokigt!
Förlossningen tog 38 timmar om man räknar med från där värkarbetet blev intensivt, men två dygn efter att vattnet gick. Linus fick även lite hjälp på traven att komma ut (sugklocka osv), då förlossningen blev så utdragen! Jag har tänk att jag ska skriva en förlossningsberättelse när jag känner att jag orkar och vill :)
 
Jag kollar tillbaka på bilderna från förlossningen och känner mig stolt på någotvis. Wow, vi klarade det! Den största och tuffaste grejen vi gjort. Och Linus är här hos oss. Och vi mår bra!
 
Nu ligger han här i sängen och sover brevid mig. Våran stolthet, tacksamhet och kärlek <3
Linus, Vardag | |
#1 - - EmelieWiklund:

Wow, bra jobbat! Visst är en förlossning helt fantastisk? :) trots smärta, så är det så magiskt! Vilken fantastiskt fin pojke :) JÄTTEGRATTIS till er! Kramar Emelie

Svar: Tack så mycket Emelie! :DJa det var verkligen en upplevelse som är svår att beskriva! Tack tack tack :) kram!
Fia

Upp