Min babyshower

 
Det är helt otroligt vad mina vänner hade ordnat och fixat, jag blir verkligen rörd.
När jag och Anton kom hem från IKEA så var hela vår lägenheten full med mina vänner som överaskade mig! Turkosa (min favoritfärg) ballonger överallt, hela köket fullt med kakor, muffins och tårta och vardagsrumsbortet fullt med fina presenter till lillen. Helt otroligt vad de ansträngt sig!
Sen vart det en heldag med lekar som "sätt nappen på bäbisen", gissa min magstorlek, gissa barnmat och massa annat kul. Alla gissade också på när lillen kommer att komma och hur stor han kommer va då.
 
Extra tack till fantastiska (gudmor) Fanny som hållt i allt och Emelie och Lisa som såklart hjälpt till massa. Det blev så mkt bättre än jag kunnat önska och föreställa mig ens. En dag att minnas!! Tusen tack igen <3
I väntan på lillen, Vardag | |
#1 - - Fanny:

Åh! Du är värd de bästa :-) fantastiska Fia <3 fina bilderna blev.

Upp