Frukost

Jag älskar frukost. Nu när jag är mammaledig så älskar jag att lägga lite extra krut på den också.
Just nu äter jag efter en metod som heter Paleo, som jag ska prova i 30 dagar har jag tänkt. Det är ingen viktminskningsmetod eller så i första hand, utan det är i fokus på att må bättre och få bättre energi. Vi får se, om jag gillar det tänkte jag försöka köra vidare på det fram över, fast kanske inte lika strikt. Kombinerat med träning så hoppas jag på att komma i riktigt bra form! Sakta men säkert.
Här nedan ser ni 3 stfrukostar jag instagrammat i veckan:
 
 
Yoghurt gjord på mango, hallon och lite kokosmjölk. Lite äppelskivor och ett ägg
 
 
 
Paleokex (gjort på bla mandelmjöl, linfrön och solrosfrön), hallon, annanas och ett ägg!
 
 
 
Blåbärsyoghurt med lite olika frön, nötter och russin. I kaffet har jag kokosmjölk istället för vanlig mjölk!
 
 
 
| |
Upp