Hej vackra höst

 
 
De är så friskt i luften och jag längtar efter att få börja springa igen, men i nån vecka till får jag ta det lugnt med det. Jag vill inte stressa fram träningen igen efter graviditeten. Men snart har det gått 12 veckor sedan förlossningen och då har jag tänkt att jag ska börja springa igen, stegvis.
 
Jag och Linus har varit ute en del idag och gått. Passade på o ta ett kort av de vackra trädtopparna! Hösten är välkommen, sommaren kändes lång o härlig, nu känns den perioden liksom "färdig". Fram med halsduk o mössa!
Men nu när hösten är här får man anstränga sig lite för att hitta det som får upp humöret lite extra, för det kan vara så mörkt annars! Det gäller att se det vackra och mysiga och fokusera på det!
Vardag | |
#1 - - Monica-Mamma till Alfred:

Så härlig bild! Hösten är allt bra härlig :)

Upp