Coolaste killen i stan

 
 
 
 
 
Så mycket kärlek till den här lilla killen, som växer och utvecklas så snabbt. Snart ska vi hem till Jessica, Patrik och Lowa! Ska bli väldigt mysigt och kul att se hur dem bor i deras nya lägenhet. Linus ligger och sover just nu och det är han vi väntar på haha.
I övrigt är det en ganska lugn dag, har tränat styrka 2 dagar i rad så idag vilar jag från träningen. Nästa träningspass blir en springtur! Egentligen gillar jag att springa på fredagar och lyssna på fredagspodden samtidigt, men idag lockar inte vädret till en springtur så jag får spara den. Plus att jag har ordentlig träningsvärk i mina lår ^^
Hoppas att ni har en bra fredag!
Linus, Vardag | |
#1 - - jennifer, mamma till 2 töser:

amen åååååh va söööt han är!
smälter ju här borta!

#2 - - Mia:

Haha ååååh, kan vara det sötaste jag sett på länge!

Svar: Haha tack, ja han är en liten charmis ^^
Fia

Upp