Ännu mer pulka såklart!

 
Idag har vi varit och ätit lunch och åkt pulka på Lida. Linus fattar inte riktigt grejen med pulka än haha. Men han klagar inte heller, han verkar bara allmänt nöjd liksom. Jag och Anton roade oss i varje fall med att åka stjärtlapp. Stjärtlapp borde man åka oftare!

Väl hemma igen så tränade jag 35 min mage och rygg, det va skönt! Jag hade tänkt att springa egentligen, men vi hade redan varit ute så mycket idag så jag sparar den rundan till en annan dag. Jag har sätt ut en 7 km runda på google maps som ska bli mina första 7 km efter graviditeten. Peppar lite inför den, hoppas jag orkar! Men det bode jag med tanke på att jag förra veckan sprang 5 km på samma tid som på gamla goda tiden haha!

Nog om träning. Linkan har somnat tidigt och vi ska slå på en film denna fredagskväll, vilket inte händer allt för ofta. Ha en trevlig kväll!
Vardag | |
Upp