Tillbehör till vagnen

 
Skötväska från BRIO
 
 
 Leksak tummen från Rätt Start
 
 
Påslakan från Rätt Start
 
 
Påslakan från Färg och Form
 
 
Vi har en svart vagn från BRIO, så jag kände att jag ville ha lite mer färg till den. Så vi köpte denna färstarka skötväska från BRIO som verkar vara hur bra som hellst. Den är redan nu fullpackad med saker till lillen som vi kommer ta med till förlossningen.
Ni ska få se bild på allt sen när jag har fått hem påslakanen (som min söta mamma ville köpa till oss!), tvättat allt och bäddat hehe :) Så kul!
 
 
 
 
 
I väntan på lillen, Vardag | |
#1 - - erikasblogg.se:

Det påslakanet med elefanterna har vi till vår vagn. Så fint! Nu är det bara bebis som fattas i den ;)

Svar: Ja visst är den fin! :D Vi beställde den, men så vart den försenad ända in i augusti någon gång.. så himla retsamt :P
Fia

#2 - - JUNITJEJ:

Vilken snygg sköterska!

#3 - - JUNITJEJ:

Skötväska skulle jag ju skriva!!

#4 - - Mli - Nybliven mamma till Elton ♥:

Okej, var inte orolig för kilona :) Dom rasar oftast då man ammar också, hihi. Himla skönt.

kram!

Upp