Kroppen är fantastisk!

 
Bild från vecka 38
 
Wow, kroppen är verkligen magisk som klarar av detta. Tänk att jag har bakat en helt ny människa, det är nästan lite overkligt nu i efterhand! I den magen låg vår lilla Linus och växte till sig.
Linus, Vardag | |
#1 - - Ida Nilsson:

Jag håller med dig, det är helt otroligt! Längtar tills jag får gå runt med den där magen!

Svar: förstår att du längtar, jag längtar redan till nästa gång hehe :)
Fia

#2 - - michaela- mamma till tre 💗:

visst är det magiskt? och så himla vacker du var med din mage :)

Svar: Tack så mkt :) Ja på något vis är det verkligen magiskt
Fia

#3 - - Ellie:

Ja det är otroligt! Kan inte riktigt förstå att min son låg i min mage. Idag är han 4 år. Vad hände, hur hamnade han här? :)

Svar: Ja visst är det fantastiskt! :)
Fia

Upp