Blandade bilder från välsignelsen

Men visst är det lite typiskt att jag som alltid fotar så mycket inte fotar något alls när vår lilla Linus har sin välsignelse? Haha :) Men som tur är så var det många som fotade och jag har hittat lite bilder här och där från den fina dagen, bland annat bilder från jessica! Jag kommer få fler bilder från min morfar sen som fotade lite också, kul! :)

Dagen kunde inte blivit bättre, solen sken, nära och kära var där och vi hade så trevligt! Stooort tack till vår vän Anette som ville ställa upp och hålla i välsignelsen för Linus och såklart till min bror Pontus och hans flickvän Miranda som sjöng så sjuuukt fint! Vi är så tacksamma! En dag vi alltid kommer att minnas! <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bakat en del har jag o mamma gjort också!
 
 
 
Linus, Vardag | |
#1 - - Emma ★ mamma till Olivia:

Så fint ni hade gjort det inför hans dop. :-)

Svar: Tack :) fast det är inte riktigt ett dop utan en barnvälsignelse, men nästan :)
Fia

Upp