2014

Linus kör slut på lite kvällsenergi
 
Ja då har ett nytt år börjat igen. Förra året på nyårsafton var jag gravid men det var inte så många som visste det än. Jag kan fortfarande känna känslan av den spänning och förväntan som fanns inom mig. Det var ju lilla Linus som titta ut tillslut!
I år var Linus med på utsidan av magen istället. Han var still going strong vid tolvslaget och var förundrad av alla raketerna, fast vi bara tittade på dem genom altandörren. Vi hade ett jättemysigt nyår med våra nära o kära!
 
2013 var ett väldigt händelserikt år! Än vet vi inte hur 2014 blir, men jag vill att det ska bli ett år med fokus på familjen, hälsa och kreativitet. Ett år då man kan låta det som gör en lycklig växa och rensa bort det som tynger, för att ge mer plats åt det som glädjer!
 
Idag har jag och mamma fart runt och kollat på lite olika framtida vagnar och åkpåse till sittdelen! Hittade en mysig och varm från Brio som passar vår Brio vagn. Ska bli spännande att börja med sittdelen snart, stora killen som strax kan sitta helt stabilt!
Vardag | |
#1 - - Maria:

vilka härliga foton! speciellt översta :)

Svar: Tack så mycket! :)
Fia

#2 - - Mona-Lisa:

Underbara bilder på Linus! Gillar rumpan :) <3

Upp