På min rosa matta

 
Lite lek på min rosa träningsmatta! Den är minsan bra att ha till annat än att styrketräna på, den är lagom mjuk för att ligga på mage o så till Linus. För varje vecka som går blir han bara bättre o bättre på att sitta själv också, så kul! Min skatt, du är det vackraste i världen <3
 
Jag körde 15 min styka idag, shit va tungt det var.. jag har haft ont i halsen ett par dagar så jag har inte tränat. Det var över imorse så jag tänkte att jag skulle göra lite hemmaövningar bara. Men det var nog för tidigt, nu på kvällen har jag blivit sjukare igen.. så himla onödigt. Jaja, så äre, dumt att inte vänta en dag extra! Det ska jag minnas i fortsättningen.

Istället får jag peppa inför fredag, då börjar jag och Fanny en 30 dagars paleo-utmaning! Kortfattat är paleo gluten-, socker- och laktosfri kost. Ska bli skönt att liksom "rensa" kroppen och köra detta stenhårt ett tag! Jag gjorde det senast i november, om jag minns rätt, och jag mådde väldigt bra av det och det är god mat desutom. Vi ska följa Åsa Söderbergs bok som har massa bra paleo recept och information, jag kan verkligen rekomendera den.
Vardag | |
Upp