Pulka till mormor & morfar

 
Soooooooooooooooooom jag längtat efter snön. Äntligen lite ljus och riktig kyla istället för allt grått och mörkt. Dagen började med att jag sprang 5 km i den oplogade snön, det kändes jättebra!
Sedan tog vi pulka och varma kläder och promenerade till Ls mormor o morfar. Premiär åket i pulkan alltså! Och den får helt klart godkänt, även om de är lite svårt att veta va L tyckte då han mest sa "hoo hoo hoo". Men vi tolkar det som posetivt.
 
Hemma hos mina föräldrar var det full rulle med hela vilda släkten, det var 18 års kalas för min lillebror. Världens bästa brorsa, grattis igen!
 
Sen gick vi hem och helt plötsligt somnade L i pulkan, då var vi väldigt nära hemma och vi bar honom sista biten istället. Såg inte så skönt ut att hänga sådär i pulkan, även om det var väldigt sött hehe.
 
 
 
Foto, Linus, Vardag | |
#1 - - michaela- mamma till tre 💗:

haha..nedersta bilden! ♥ lilla plutt!

Svar: Haha, aa snacka om att somna lite hur som hellst! :)
Fia

#2 - - Josefin -Happy Days-:

Så härligt det ser ut, fina bilder och sista oslagbar, hihi!

Svar: Tack! Va glad jag blir :)
Fia

#3 - - Frida:

Älskar dom här bilderna :D

Svar: Tack Frida!! :D
Fia

#4 - - jennifer, mamma till 2 töser:

men åååh nusse att somna i pulkan!

Upp