Sömntutan

 
Här ligger Linus i våran säng och sussar sött. Han ligger och sover precis brevid mig just nu, älskar att höra hans andetag när han sover. Så oändligt mycket kärlek, vill alltid ha honom nära.
I bakgrunden ser ni vår lägenhet, med allt som hör till som tex tvättställ och Antons spegelbild i fönstrett. Jag har inte kommit mig för att ta ner julstjärnan än... suck haha! Det är ändå ingen som går förbi utanför oss och ser den, jag tycker den är mysig ^^ Men jag får verkligen ta ner den i veckan i varje fall.
 
Dagen har bestått av promenad i typ storm, pannkaksätande, öppna förskolan med Fanny och Vincent, handling av mat, besök av min mormor, lekt massa med Linus (såklart), kyckling med jordnötssåsätande, badande av Linus och jag har inte städat. Och nu ska jag sova!
Vardag | |
#1 - - Karro och King :):

Åh så mysigt :)

Upp