En fantastisk vän

 
 
Idag damp det ner ett litet paket på hallgolvet från postnedkastet. Skoj tänkte jag, då vi haft lite jobbiga dagar Linusen o jag. Han har halsfluss med högfeber...
I varje fall så var det från min fina kompis som flyttat till värmland, Sandra! Hon har gjort en helt fantastisk liten present till Linus, denna fina mössa ni ser på bilderna. Ni kan ju tro att han älskar den! Vi trotsade febern, plockade ett äpple och gick ut lite på baksidan bara, jag passade på att fota lite. Frisk luft gör nytta!
Vardag | |
#1 - - biggeros:

Vilken gullig mössa på en gullig gosse =)

Svar: Tack tack :D
Fia

#2 - - JUNITJEJ:

Vilken söt mössa!

#3 - - Lina:

Superfin mössa! :)

Svar: Tack!
Fia

#4 - - Elina:

Älskar din bakgrund på bloggen!
Bilderna också, färgerna är suveräna!
Har du redigerat dem mycket i något? :)

Svar: Tack så mkt!Jag har dragit upp exponeringen lite, justerat lite i bakgrundsfärgerna och eventuellt lite vinjetterna :) allt i camera raw
Fia

#5 - - Lisette:

Fina bilder!

Svar: tack! :)
Fia

#6 - - coffeeandcupcake.blogg.se:

Så söt mössa :)

#7 - - Linda:

Underbar mössa!

Svar: Det tycker jag med, tack! :)
Fia

#8 - - Sofia:

Fina bilder :-)

Svar: Tack på mkt!! :)
Fia

#9 - - Hanna Karlsson:

Vilken fin mössa!

Svar: Eller hur! Tack! :)
Fia

#10 - - Robex Lundgren:

söt mössa

#11 - - Madelene Borg:

Gud vad söt, både han och mössan!

Kram Madelene

Svar: Tack, tack! :D Kram!
Fia

#12 - - Elin:

Så himla fina bilder!

Upp